فرشته ای کنارت احساس بودنی هست تمام من تو هستی،نگوکه رفتنی هست فرشته ی خوبم،خواهرگلم،ناجی وحامی من،بهترینم..تولدت مبارک چند کلام دردودل:...این چهارمین ساله که داره ب مردی شبیه خودش...ما را در سایت مردی شبیه خودش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 8:59